10 December 2010

Melly Goeslow - Kembalikan Senyumku

download


Into : Bm A/C# D B Em D A/C# F# 2x
Bm       F#  G            D
Sekian lama mendung masih di sini
Em         Bm            G            F#
Belum permisi tinggalkan pengap di dada
Bm        F#     G            D
Kecewanya hatiku hilangkan relung hati
Em          Bm           G         F#
Hampir saja ku mati mati rasa padamu
Em          A                     D
Kembalikan lagi senyumku yang manis seperti dulu
G                Em
Ku rasa kini aku tertahan
F#                 Bm
Menahan luka yang amat dalam
Em         A                      D
Kembalikan lagi senyumku aku tak betah begini
G                   Em
Semenjak hati dan jiwa luka
F#               G   F#  G
Ku kehilangan senyum hooo
*courtesy of Chordlaguindonesia.com
Int : Cm G G# D# Fm C Fm D G
Cm       G  G#            D#
Sekian lama mendung masih di sini
Fm         Cm      G
Belum permisi tinggalkan pengap di dada
Fm          A#                    D#
Kembalikan lagi senyumku yang manis seperti dulu
G#               Fm
Ku rasa kini aku tertahan
G                  Cm
Menahan luka yang amat dalam
Fm          A#                    D#
Kembalikan lagi senyumku aku tak betah begini
G#                  Fm
Semenjak hati dan jiwa luka
G                   Cm
Ku kehilangan senyumku
Fm          A#                    D#
Kembalikan lagi senyumku aku tak betah begini
G#                  Fm
Semenjak hati dan jiwa luka
G                 G#   G
Ku kehilangan senyumku ooo
Int : Cm A# D# C Fm D# D G#
Cm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  ©Template by Dicas Blogger.